Vanaf de eerste dag heeft Arendsoog ingezet op videoproductie op basis van de nieuwste technologie. Lees hieronder een beknopt verslag van de laatste 14 jaar.

Arendsoog

Over ons

Jan Smekens begon zijn carrière als filmjournalist, maar kwam al snel in de nieuwswereld terecht. Na zijn debuut bij de regionale zender Focus, verkaste hij naar de nieuwsredactie van VTM waar hij aanvankelijk als live-reporter en later als eindredacteur aan de slag was. Zijn fascinatie voor de nieuwste televisietechnieken leidde in 2003 tot de oprichting van Arendsoog: een productiehuis dat tot op vandaag pioniert op vlak van videoproductie.
De eerste Arendsoogproducties kwamen op nationale zenders als Vitaya en het toenmalige VIJFtv terecht, maar al snel werd ook de bedrijfs- en de sportwereld bediend. Het klantenbestand vulde zich met ronkende namen: VRT, NOS, Telenet, Proximus, Samsonite, de Rode Duivels, AG Insurance en vele anderen klopten aan bij Arendsoog. Maar ook heel wat KMO’s zijn klant.  
De jongste vernieuwing bij Arendsoog is de oprichting van de afdeling videomarketing. Bedrijven kiezen Arendsoog als partner om video in te zetten op social media en zo hun verkoop en imago naar een ander niveau te brengen.